خرید سیسمونی

خرید سیسمونی مای نی نی

خرید سیسمونی

خرید سیسمونی مای نی نی

سودوکرم برای چی خوبه ؟

سودوکرم چیست؟


سودوکرم برای چی خوبه؟

کرم ضد عفونی کننده و ضد سوختگی سودوکرم اصل (Sudocrem) کرم سودوکرم اصل ایرلند چندین کاربرد مهم و خاص برای نوزدان و کودکان و حتی بزرگسالان دارد. سودوکرم اصل به راحتی و با سرعت احساس ناخوشایند سوختگی ناشی از ادرار نوزاد را از بین می‌برد و بهترین التیام دهنده‌ی جای پوشک نوزاد کرم سودوکرم است. کودکان و افراد بزرگسال هم که از اگزما مخصوصا با شروع فصل‌های سرد سال رنج می‌برند به کمک کرم سودوکرم اصل می‌توانند علاوه بر درمان آن در صورت استفاده‌ی مداوم سودوکرم اصل از بروز مجدد اگزما جلوگیری کنند. درمان والتیام آفتاب سوختگی و همینطور سوختگی‌های سطحی که برای کودکان و بزرگسالان پیش می‌آید به کمک سودوکرم اصل تسکین پیدا می‌کند و بسرعت درمان می شود. سوختن فقط با گرما نیست و سرما سوختگی حتی گاهی دردناک‌تر از آفتاب سوختگی است که باز هم کرم سودوکرم اصل می‌تواند کمک کننده باشد. زخم بستر همانطور که اسمش هم ناخوشایند و ناراحت کننده است جزو مشکلاتی است که برای بیماران بستری شده در طولانی مدت پیش می‌آید که با استفاده از کرم سودوکرم اصل می‌توان هر روز بدن بیمار را ماساژ داد و کرم سودوکرم را بر روی محل زخم بستر مالید تا علاوه بر ترکیبات کرم سودوکرم، جابجایی هوا نیز از بروز یا افزایش زخم بستر جلوگیری کند، کرم سودوکرم اصل بخوبی میتواند زخم بستر را درمان نماید. خاصیت درمانی کرم سودوکرم اصل برای درمان جوش صورت و آکنه نوزاد و کودک : کرم سودوکرم ایرلند برای افراد بزرگسال که دارای جوش هستند مناسب است. در ترکیبات کرم ضد عفونی کننده‌ی سودوکرم ایرلند اصل از پارافین مایع، موم و زینک اکساید استفاده شده است که به بالا بردن کیفیت کرم سودوکرم اصل کمک کرده است. برای استفاده از کرم سودوکرم نوزاد ایرلند باید دست‌ها تمیز و خشک باشد و لایه‌ی نازکی از کرم سودوکرم اصل بر روی پوست به صورت آرام و دورانی ماساژ داده شود و تا زمان برطرف شدن ناراحتی ادامه پیدا کند ولی استفاده از کرم سودوکرم اصل برای اطراف چشم، دهان و بینی توصیه نمی‌شود. با توجه به کاربردهای بیشمار کرم سوداکرم اصل وجود آن در منزل و در سیسمونی هر کودک لازم و ضروری است. همواره تاریخ انقضاء کرم سودوکرم اصل در سایت مای نی نی برخلاف بسیاری از سایت های دیگر ذکر گردیده تا مشتریان با خیال راحت خرید خود را ثبت نمایند. همواره کرم سودوکرم جدید در سایت مای نی نی قرار داده می شود. پیشنهاد می شود قوطی کرم سودوکرم اصلی را در جای خنک نگه داری فرمایید.مای نی نی بوسیله آزمون های بسیار فقط کرم سودوکرم اصل با کیفیت را ارائه می نماید و قیمت سودوکرم اصل در سایت مای نی نی همواره ارزانترین قیمت سودوکرم موجود در بازار ایران است.



سودوکرم اصل
سودوکرم اصل



روش تشخیص کرم سودوکرم اصلی از تقلبی:

کرم سودوکرم ایرلند نوزاد و کودک حتماً باید دارای پلمب باشد ، پلمب قوطی کرم سودوکرم ایرلندی نشانه باز نشدن و دست نخورده بودن محتویات کرم سودوکرم شما می باشد

کرم سودوکرم اصل نوزاد محصول کشور ایرلند می باشد و بهتر است از خرید سودوکرم هایی که روی آنها عربی نوشته شده است خودداری فرمایید

حتماً کرم سودوکرم اصل دارای بچ نامبر یا سری ساخت باشد که در کنار تاریخ انقضاء ذکر گردیده است

کرم سودوکرم ایرلند دارای تاریخ انقضا معتبر باشد

به خط بِرِیل روی کلمه سودوکرم اصل که بصورت حباب روی قوطی سودوکرم نوزاد می باشد دقت نمایید


لطفاً کلیک کنید:

پیج اینستاگرام مشاوره خرید سیسمونی

واتساپ : 09197306916


وسایل سیسمونی جدید

بهترین وسایل سیسمونی


انباری غذا نوزاد چیست؟

بهترین سایت خرید سیسمونی

راهنمای خرید سیسمونی


مشاوره رایگان:

https://wa.me/message/4ODW3D2RMXQ4D1

اگر خرید سیسمونی نوزاد برنامه ریزی شده و طبق کاربرد و در عین حال زیبایی انتخاب شود، مطمئناً می توان یک خرید سیسمونی عالی داشت. حتماً قبل از بچه دار شدن فروشگاه های رنگارنگ سیسمونی به چشمتان خورده اند، مملو هستند از اجناس ریز و درشت رنگارنگ و شاد، هنگام خرید سیسمونی انتخاب رنگهای شاد برای فرزند دلبندتان، دنیای جدید او را زیباتر می کند و آرامش فضای اطراف او را بیشتر می نماید.


در وهله اول بهتر است وسایل خرید  سیسمونی نوزاد را براساس ضرورت، زمان استفاده برای کودک و همچنین میزان بودجه خانواده  اولویت بندی کنیم:

وسایل اولیه و ضروری نوزاد

1-لباس نوزاد در خرید سیسمونی

لباس نوزادی سایز صفر تا سه: لباسهای نوزادی از سایز 0 (صفر) شروع می شوند (سایز دوصفر برای نوزادانی که نارس هستن یا با وزن خیلی پایین دنیا می آیند ... حدود 2 کیلو و کمتر).

مدل لباس های مورد نیاز خرید سیسمونی نوزاد : 1 - رکابی 2 - شورت عینکی  3 - بلوز آستین کوتاه 4 - بلوز آستین بلند 5- بلوز جلو دکمه دار (مانتو) 6 - کلاه کشی و کلاه بندی 7- روسری 8- شلوار (بیشتر از آیتم های دیگر باید شلوار خریداری کنید) 9- بادی  رکابی (به لباس زیردکمه دار نوزاد اصطلاحاً بادی می گویند) 10-بادی کوتاه 11- بادی بلند 12- سرهمی نخی 13- سرهمی مخملی 14- سرهمی کاپشنی 15- دستکش نخی (تا صورت نازش را با ناخن های تیزش خط نیاندازد) 16- شلوارک (شورت پادار) 17- پیشبند 18 - جوراب نرم 19 - قنداق نخی نوزاد

تعداد لباسهای آستین کوتاه، آستین بلند و یا رکابی براساس فصلی که نوزاد متولد می شود باید در لیست خرید سیسمونی قرار بگیرد و مورد توجه بیشتر باشد، همچنین براساس منطقه آب و هوایی می توانید انتخاب نمایید که کدام لباس ها را بیشتر برای سیسمونی درنظر بگیرید

جنس لباس در خرید سیسمونی

فقط نخی: این دو کلمه را به یاد داشته باشید. لباس نوزاد باید حتما نخی باشد چون پوست لطیف تن او احتمال دارد به الیاف پلاستیکی یا مصنوعی دیگر حساسیت نشان دهد. به علاوه ممکن است در اثر تعریق پوست او عرق سوز شود.

پس در انتخاب لباس مخصوصا لباس‌های زیر که مستقیم با تن نوزاد در ارتباط هستند صرفه جویی را کنار بگذارید و فقط به انتخاب جنس خوب فکر کنید. نگران نباشید. برای لباس‌های رویی می‌توانید تا دلتان می‌خواهد لباس‌های بامزه و رنگی را انتخاب کنید. برچسبی روی لباس‌ها هست که مشخصات پارچه لباس روی آن نوشته شده.

یکی از این مشخصات درصد کتان است. لباس نوزاد یا باید 100 درصد کتان باشد یا درصد بالایی از آن را داشته باشد. توجه کنید، حتما قبل از لباس پوشاندن به نوزاد، لباس را یک‌بار بشویید.

ست لباس بیمارستانی نوزاد - لباس گرم و ژاکت- لباس بیرونی- سرهمی گرم و نخی- دستمال آروغ نیز از ضروریات لباس های لیست خرید سیسمونی نوزاد می باشند. ممکن است برای شما سؤال پیش آمده باشد که ست لباس بیمارستانی نوزاد چیست؟

ست لباس بیمارستانی نوزاد یکی از مهمترین مواردی است که هنگام خرید سیسمونی باید درنظر بگیرید. ست لباس بیمارستانی نوزاد شامل لباس ها و آیتم هایی هست که بلافاصله پس از زایمان و در بیمارستان نیاز دارید تا به فرزندتان بپوشانید. آیتم های ست لباس بیمارستانی نوزاد شامل تکه های زیادی است که ضروری ترین ها را در اینجا نام می بریم و همچنین شما می توانید در سرشاخه اول سایت مای نی نی و در زیرشاخه ست لباس بیمارستانی نوزاد آنها را ببینید، ضروری ترین ها به عنوان ست بیمارستانی نوزاد عبارتند از لباس سرهمی نوزاد، دستکش نوزاد، کلاه بندی یا کشی نوزاد، پتو یا دورپیج نوزاد، پیشبند کوچک نوزاد، بلوز جلو دکمه دار نوزاد یا همان مانتو نوزاد، شلوار نوزاد و پاپوش پارچه ای نوزاد

لطفاً کلیک کنید:

پیج اینستاگرام مشاوره خرید سیسمونی

واتساپ : 09197306916