خرید سیسمونی

خرید سیسمونی مای نی نی

خرید سیسمونی

خرید سیسمونی مای نی نی

رامپر نوزادی مجلسی

رامپر نوزادی

رامپر نوزادی دخترانه پسرانه

رامپر نوزادی چیست؟ رامپر نوزادی درست است یا رامپرز نوزادی؟

در ایران به سرهمی بلند نوزادی، بادی نوزادی، سرهمی کوتاه نوزادی و حتی بیلر نوزادی، رامپر نوزادی می گویند اما اگر بخواهیم اصولی لباس نوزاد را دسته بندی نماییم، رامپر نوزادی همان لباس سرهمی نوزادی است که قسمت شلوار آن و آستین آن کوتاه است و درواقع یک سرهمی شورتی نوزادی است، هرچند در موارد بسیار کم رامپر نوزادی با آستین بلند نیز وجود دارد و همچنین رامپر با آستین حلقه ای و رکابی نیز وجود دارد.



لباس مناسب تابستان نوزاد چیست؟

به علت گرم بودن هوا در بهار و تابستان بهتر است از لباس های نوزادی نخی استفاده نمایید چرا که مانع عرق کردن و بالا رفتن دمای بدن نوزاد می شود همچنین این لباس های نوزاد باتوجه به نخی بودنشان میزان جذب بالایی دارند و به فرایند تعریق نوزاد کمک می کنند.یکی از بهترین لباس ها برای داخل و بیرون منزل در فصل های بهار و تابستان باتوجه به نیاز نوزاد به لباس سبک تر و خنک تر، لباس رامپر نوزادی می باشد، لباس رامپرز نوزاد باتوجه به یکسره بودنش جلوه ی شیک و مرتبی به نوزادتان می دهد و نوزاد با این لباس بسیر راحت تر می باشد. لباس های تابستانی نوزاد را می توانید با جوراب های نخی نوزاد و همچنین پاپوش ها و صندل های تابستانی نوزادی ست نمایید و حتماً و لطفاً برای جلوگیری از آفتاب سوختگی و گرمازدگی نوزاد از کلاه های نقابدار و نخی نوزادی استفاده نمایید.

رامپر یا رامپرز؟

در انگلیسی باتوجه به رعایت قواعد گرامری کلمه رامپرز درست می باشد اما در ایران واژه مرسوم و معمول رامپر است بنابراین شما نیز می توانید این واژه را همانطور که در فروشگاه ها به آن اطلاق می شود به کار ببرید.

کیفیت رامپر نوزادی و قیمت رامپر نوزادی

مای نی نی سعی نموده است لباس های بچگانه درجه یک را با بالاترین کیفیت تهیه نماید. مای نی نی هرگز لباس های نوزادی فیک و درجه دو و سه را به مجموعه خود اضافه نخواهد کرد. همچنین همواره تلاش خواهیم کرد تا لباس رامپر نوزادی با منصفانه ترین قیمت و پاییین ترین قیمت بازار پوشاک بچه گانه خدمت شما همراهان عزیز عرضه گردد.


شستشوی رامپر نوزاد

برای شستشو لباس رامپر نوزادی بهتر است آنها را پشت و رو نمایید و در دمای کمتر از 30 درجه لباس بچه گانه را شستشو نمایید. پیشنهاد می نماییم جهت حفظ لباس های زیبای فرزندتان به هنگام غذا خوردن یا دادن قطره های ویتامین یا دارو و همچنین هنگام بازی با شن، خمیرهای بازی یا نقاشی و کارهای مهدکودک از پیشبند مناسب نوزاد و کودک که در فروشگاه مای نی نی موجود است استفاده نمایید. پیشبندهای لباسی بخوبی از کثیف شدن لباس بچه محافظت می نمایند. لباس رامپر نوزادی تابستانی جدید با ارزانترین قیمت و بهترین کیفیت لباس بچه در سایت لباس بچه مای نی نی موجود است و می توانید لباس رامپرز بچه گانه را خرید و با ارسال رایگان مای نی نی دریافت نمایید.