خرید سیسمونی

خرید سیسمونی مای نی نی

خرید سیسمونی

خرید سیسمونی مای نی نی

خرید قنداق نوزاد

قنداق نوزادی

قنداق نوزاد چسبی


قنداق کردن نوزاد چه مزایایی دارد؟



برخی از مادران می گویند که به نظر می رسد قنداق کردن به نوزاد آنها کمک می کند تا راحت تر آرام شود و برای مدت طولانی تری بخوابد، برخی دیگر می گویند که می تواند به آرامش کودک آنها کمک کند. تحقیقات نشان داده است قنداق کردن نوزاد در آرام کردن نوزادان هنگام گریه و بی تابی موثر است. همچنین می تواند نوزادان را به خواب عمیق تر و طولانی تر تشویق کند.مطالعه دیگری نشان داد که در نوزادانی که زودتر به دنیا می‌آیند، قنداق کردن، آنها را آرام کرده و به رشد عصبی- عضلانی آنها کمک می کند و همچنین قنداق کردن درد و ناراحتی آنها را تسکین می‌دهند.


یک نکته بسیار مهم برای مادران این است هنگام قنداق کردن نوزاد، ناحیه لگن و باسن نوزاد آزاد باشد، این نکته باعث شده که فضای کافی برای خم شدن پاها و مفاصل لگن وجود داشته باشد.


 


آیا قنداق کردن نوزاد بی خطر است؟


قنداق کردن نوزاد خطر بسیار کمی را برای نوزادان به همراه دارد، اگر از راهنمایی های مناسب برای قنداق کردن و خوابیدن ایمن پیروی کنید هیچگونه خطری برای نوزاد ندارد بلکه فواید بسیاری نیز دارد. توصیه مهم خوابیدن نوزاد این است که همیشه کودک خود را به پشت بخوابانید و از قرار گرفتن در حالت روی شکم یا پهلو برای خواب خودداری کنید، به خصوص اگر کودک شما قنداق می شود. علاوه بر این، هنگامی که نوزاد اولین علائم غلتیدن را نشان داد، قنداق کردن را متوقف کنید.




قنداق نوزاد پسر با قنداق نوزاد دختر فرق دارد؟




قنداق پسر با قنداق دختر هیچ فرقی ندارد و بهتر بگوئیم قنداق کردن نوزاد پسر با قنداق کردن نوزاد دختر یکسان است



برای دیدن انواع زیرانداز بچه گانه لطفاً کلیک نمایید


قنداق نوزاد برای بیرون بردن نوزاد عالی است


بخوبی فرزندتان را محافظت می کند

معمولاً نوزاد در حین خواب دست و پای خود را تکان می دهد و با هر حرکت بدن و دست و پای خود ، بیدار شده و اصطلاحاً بدخواب می شود، قنداق های نخی در کشورهای اروپایی و آمریکا به میزان فراوانی مورد استفاده قرار می گیرند و مانع حرکت های ناگهانی دست و پای نوزاد در خواب می شوند و موجب بهتر خوابیدن نوزادان می شوند

می توانید کودکتان را داخل قنداق فرنگی بگذارید و او را راحت و ایمن بیرون ببرید

قابل شستشو در ماشین لباسشویی با آب سرد

ساخته شده از مواد درجه یک و ضد حساسیت

خرید اینترنتی قنداق نوزاد

برای خرید قنداق نوزاد می توانید به سایت مای نی نی مراجعه نمایید و براحتی خرید خود را ثبت و درب منزل تحویل بگیرید، ارسال سریع در تهران و ارسال با پست پیشتاز دو روزه برای شهرستانها.


برای دیدن انواع شانه و برس مخصوص

نوزاد و کودک، لطفاً روی این قسمت کلیک نمایید





  • کاربرد و روش استفاده از قنداق جونیورز را در فیلم زیر ببینید:




  • فیلم ارسال شده توسط مشتری عزیز مای نی نی:














نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد